dilluns, 20 de setembre del 2010

DO-RE-MI

Music Class 3!

Els alumnes de tercer aquest any tenim una gran novetat a l'aula, ara fem música amb la Clara (com sempre) i el Sergi (!!!). Així que ara aprendrem música en anglès!
De moment, estem repassant totes les notes que vàrem treballar al primer cicle i ho estem fent amb aquesta cançó tan divertida:
DO RE MI

Aquesta és la cançó original, la que nosaltres cantem a la classe.
Ara, mireu aquest "flash-mob" que van protagonitzar més de 200 ballarins a l'estació de tren de Wellington...
DO RE MI flash-mob

Impresionant, oi?

13 comentaris:

  1. hola soc la Pstri i mha agradat molt el flash-mob

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Claudia de 3r A i acabo de veure aquest vídeo amb la meva mare i ens ha agradat molt!

    ResponElimina
  3. hola soc la claudia lucendo aquet vidio clip es molt chulo sobretot el ball ilo de la estacio de tren no hi cosa mes bonica tot gracies a la clara de eseñarnos el vidio clip moltes gracies clara per la clara nigu la ages trobat.

    ResponElimina
  4. hola sóc l'Oriol, m'ha agradat molt el video de l'estació

    ResponElimina
  5. Sóc l'Eulàlia i m'encanta el flash-mob!!

    ResponElimina
  6. hola soc l'Ariadna de 3a i m'encanta la canço de do re mi i mola el video de l'estaçio de tren.

    ResponElimina
  7. Hola sóc la Clàudia Medina, hem vist el flash-mob amb la meva mare i ens ha agradat molt!

    ResponElimina
  8. Soc l'Arnau Torrellas de 3a, m'ha agradat molt el ball de l'estacio. Quina marxa!!!

    ResponElimina
  9. Hola!sóc el Davor i el video de l'estació m'ha agradat molt!

    ResponElimina
  10. Hola,sóc la Mia i aixó es una passada m´agradat
    molt.Es molt guai el flash-mob !!!!!

    ResponElimina
  11. Hola sóc l'Erik Puig, i hem vist el video de la clase cantant el DO RE MI. A la meva mare i als yayos els hi ha agradat molt!!!!

    ResponElimina
  12. anonim ha dit...

    hola clara soc la Maria me posat al bloc de música, i m´ha agradat molt.He fet exersicis del bloc i m´han agradat molt.I tambe es molt guai el flash-mob!!

    ResponElimina
  13. anonim ha dit...

    hola clara soc la Maria me posat al bloc de música, i m´ha agradat molt.He fet exersicis del bloc i m´han agradat molt.I tambe es molt guai el flash-mob!!

    ResponElimina