divendres, 21 de gener del 2011

El Blues


Comencem el segon trimestre i continuem immersos en el món del Jazz... ara però, ens hem centrat en el Blues. Una música molt i molt trista on les veus esfereeixen i els instruments ens fan venir les llàgrimes als ulls, sembla que plorin!
Hem escoltat "Summertime" de Louis Armstron i Ella Fitzgerald 


No sabem que diuen però transmet tristor. Això ens ha fet reflexionar sobre el perquè la música ens pot transmetre sentiments quan, sovint, no entenem el que diu i hem acabat parlant del mode Major i el mode menor i la hem après a construir escales.. quin embolic!

Ara us toca a vosaltres:

Exercici: La cançó més trista 

Busqueu la cançó més trista del món i pengeu-la aquí, en aquest article del bloc (com un comentari!) abans de dimarts 25 de gener.
 Heu d'adjuntar totes aquestes dades; quin grup sou, el nom de la cançó, del/s artista/es, el vídeo, la lletra i un petit argument de perquè us sembla que és la cançó més trista. Dimarts, a classe, les escoltarem i en fareu l'exposició.
Au! tots a escoltar música i plorar força!!!

9 comentaris:

  1. grup de la carla, la berta, el let, la olivia...divendres, 21 de gener, 2011

    hola clara!
    son em grup den let, la carla, la judit, la sara, la berta, la maria i la olivia.
    aqui tens la nostra cançó trista que es diu my heart will go on i es de celine dion i aqui esta la lletra:
    Cada nit en els meus somnis
    Et veig, et sento,
    Així és com sé que surtin a la

    Lluny en la distància
    I els espais entre nosaltres
    Has vingut a mostrar que segueixes

    A prop, lluny, on sigui que estiguis
    Crec que el cor segueix bategant
    Una vegada més obres la porta
    I ets aquí al meu cor
    I el meu cor seguirà i seguirà en

    L'amor pot tocar-nos un cop
    I finalment, per a tota la vida
    I mai cessar fins que ja és un

    L'amor era quan t'estimava
    Una veritable oportunitat que tinc per
    En la meva vida nosaltres sempre seguirem

    A prop, lluny, on sigui que estiguis
    Crec que el cor segueix bategant
    Una vegada més obres la porta
    I ets aquí al meu cor
    I el meu cor seguirà i seguirà en

    Ets aquí, no hi ha res a témer,
    I sé que el meu cor seguirà
    Ens quedarem per sempre d'aquesta manera
    Estàs segur en el meu cor
    I el meu cor seguirà i seguirà en.

    i aki es pot trobar: http://www.youtube.com/watch?v=cXERFuQhgpY&feature=fvwrel.

    nosaltres hem pensat que era una cançó trista perqué tot el ritme vol com expresar que algú estima molt a una altra persona per aixó fa aquesta cançó romantica, i ames, al traduir la lletra es dona compte de seguida.

    ResponElimina
  2. hola clara!! Sóm el grup de:la irene,la tania,la sheila,el lluís,la marta,... la nostra cançó trista es la de:

    AIRE--MECANO

    Una noche de resaca
    al tratar de despertar
    noté que por el ombligo me empezaba a desinflar
    que mi cuerpo se arrugaba
    como un papel vegetal
    e iba pasando, que curioso, al estado gaseoso
    y tras la metamorfosis
    me sentí mucho mejor
    era un aire gris oscuro y con bastante polución
    se notaba en cualquier caso
    que era aire de ciudad
    que si bien no es el más sano, lo prefiero al ser
    humano

    Aire, soñé por un momento que era aire,
    oxígeno, nitrógeno y argón,
    sin forma definida, ni color
    fuí aire, volador.

    Como yo soy muy consciente
    hasta en esta situación,
    decidí ser consecuente con mi nueva dimensión
    y probé a ser respirado,
    por la que duerme a mi lado,
    sin entrar en pormenores, yo sé hacer cosas
    mejores
    como no me satisfizo
    la experiencia sexual,
    se me inflaron los vapores, me convertí en huracán
    di unas tres o cuatro vueltas
    y a la quinta me cansé
    este cuarto es muy pequeño para las cosas que
    sueño

    Aire,soñé por un momento...(Estribillo)

    Y lo siento por mi novia
    y el cristal que me cargué
    me escapé por la ventana y en picado me lancé
    pero tuve mala suerte
    y cuando iba a remontar
    me volví otra vez humano no faltéis al funeral

    Aire,soñé por un momento...(Estribillo)

    Aire……
    FIN
    la podeu escoltar aquí: http://www.youtube.com/watch?v=kWnFwZeM6Sw

    ResponElimina
  3. grup clàudia,marc,sergi...dilluns, 24 de gener, 2011

    Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. CARLOTA CRUZ, CAROLINA MARTOS, MARIA ARQUES, ANDREA GONZALEZ, HELENA JORI, SOFIA RIBAS, TONET COLL.

    CANÇÓ:IMAGINE
    AUTOR:JOHN LENNON


    Imagina que no hay un paraiso
    es fácil si lo intentas
    no hay infierno debajo nuestro
    sobre nosotros, sólo el cielo
    imagina a toda la gente
    viviendo hoy
    imagina que no hay países
    no es duro de hacer
    no hay nada por lo que matar o morir
    y religiones tampoco
    imagina a toda la gente
    viviendo la vida en paz
    debes decir que soy un soñador
    pero no soy el único
    espero que algún día nos acompañes
    y que el mundo sea uno
    imagina que no hay posesiones
    me encantaría si pudieras
    no necesitar la ambicion, ni las ansias
    el hermano encapuchado de un hombre
    imagina a toda la gente
    compartiendo el mundo
    debes decir que soy un soñador
    pero no soy el único
    espero que algún día nos acompañes
    y que el mundo sea uno.

    Nosaltres hem elegit aquesta cançó perque parla d'un mon que seria perfecte, ara vivim en un món plé de guerres, de morts, de gana i em posso trista el escoltar la cançó, perque m'agradaria que tot fos com la cançó.

    ResponElimina
  5. hola soc una persona del grup del Eric elTOMAS ELJuanmarc el CARLES...I CANTEM LA DE EMINEM rihanna. http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U


    Rihanna]
    Sólo va a estar allí y observa como me quemo
    Pero eso está bien porque me gusta la forma en que duele
    Sólo va a estar allí y escuchar llorar
    Pero eso está bien porque me encanta la forma en que se encuentran, me encanta la forma en que se encuentran, me encanta la forma en que se encuentran

    [Eminem]
    Yo no puedo decir lo que realmente es
    Yo sólo puedo decir lo que se siente
    Y ahora mismo es una noche tranquila en mi tubo de viento
    No puedo respirar pero todavía lucha, mientras que se puede luchar
    Siempre y cuando el mal se siente bien, es como que estoy en pleno vuelo
    Alto de la ley, borracho de mi odio,
    Es como si estuviera soplando la pintura y me encanta lo convierte en el más sufro, me sofocan
    Y justo antes de que yo estoy a punto de ahogarme, me resucita
    Que mierda me odia y me encanta.
    ¡Espera! ¿A dónde vas? Te voy a dejar
    No, no lo es. ¡Cuando regreses estamos corriendo de regreso.
    Aquí vamos de nuevo
    Es cus tan loco cuando su va bien su ir muy bien.
    Yo soy superman con el viento a sus espaldas
    Ella es Louis Lane, pero cuando su mal su horrible, me siento tan avergonzado que cierre
    ¿Quién es ese tío? Ni siquiera sé su nombre
    Me puso las manos sobre él, nunca voy a caer tan bajo de nuevo
    Supongo que no sé cuál es mi propia fuerza

    [Estribillo]

    [Eminem]
    ¿Alguna vez has amado a alguien tanto que apenas puede respirar
    Cuando estás con ellas
    Conocerte y ninguno de los dos siquiera saben lo que los golpeo
    ¿Tiene sensación borrosa que calientan
    Sí, ellos los escalofríos que utilizó para conseguir 'em
    Ahora que está recibiendo de mierda enferma de mirarlo
    Usted juró que nunca lo había golpeado, nunca hacen nada para hacerle daño
    Ahora está en el veneno de la cara escupiendo entre sí en sus palabras cuando se les escupen
    Usted vaivén de los pelos, le golpeó la garra cero
    Echarlo pasador le
    Tan perdido en los momentos en que está en ellos
    Es una carrera que es el culpable controla su barco
    Así que ellos dicen que eres el mejor para ir por su propio camino
    Supongo que si no le conocemos hoy en día cus que fue ayer
    Ayer es más es un día diferente
    Sonido como récords jugar más, pero prometió que su
    La próxima vez que den muestras de moderación
    No es otra oportunidad
    La vida no es juego de Nintendo
    Pero mintió otra vez
    Ahora se llega a ver su permiso por la ventana
    Supongo que por eso lo llaman cristal de la ventana

    [Estribillo]

    [Eminem]
    Ahora sé que él dijo cosas golpear cosas que no quería decir
    Y volvemos a caer en los mismos patrones misma rutina
    Sin embargo, su temperamento es tan malo como el mío es
    Usted es el mismo que yo
    Pero cuando se trata de amor que está tan ciego
    Nena, por favor regrese
    No era usted, el bebé era yo
    Tal vez nuestra relación no era tan loco como parece
    Tal vez eso es lo que sucede cuando un tornado se encuentra con un volcán
    Lo único que sé es que quiero demasiado a pie, aunque
    Entrar, recoger sus bolsas de la acera
    ¿No oyes la sinceridad en mi voz cuando hablo
    Te dije que es mi culpa
    Mírame a la bola del ojo
    La próxima vez que estoy enojado, yo pongo mi puño en el panel de yeso
    La próxima vez. No habrá próxima vez
    Pido disculpas, aunque sé que sus mentiras
    Estoy cansado de los juegos que sólo quieren la espalda
    Sé que soy un mentiroso
    Si alguna vez se trata de puta salir de nuevo
    Im'a atarla a la cama y establecer esta casa en llamas

    ResponElimina
  6. grup:Oriol,David.A,David.O,Eric.C,Xavi,Alex.S,Alex.G.diumenge, 06 de febrer, 2011

    La cançó es diu "Soy rebelde" de l'artista Jeanette. Hem triat aquesta cançó trista que parla d'una noia que ningú l'han tractat amb amor i que no l'han volgut escoltar mai. Volia donar tot lo que ella tenia a canvi d'una amistat per oblidar el rencor i sentir solament l'amor.A continuació trobareu la lletra d'aquesta cançó.
    Yo soy rebelde
    porque el mundo me ha hecho asi
    porque nadie me ha tratado con amor
    porque nadie me ha querido nunca oir
    yo soy rebelde
    porque siempre sin razon
    me negaron todo aquello que pedi
    y me dieron solamente incomprension
    Y quisiera ser como el niño aquel
    como el hombre aquel que es feliz
    y quisiera dar lo que hay en mi
    todo a cambio de una amistad
    y soñar, y vivir
    y olvidar el rencor
    y cantar, y reir
    y sentir solo amor
    Yo soy rebelde
    porque el mundo me ha hecho asi
    porque nadie me ha tratado con amor
    porque nadie me ha querido nunca oir
    Y quisiera ser como el niño aquel
    como el hombre aquel que es feliz
    y quisiera dar lo que hay en mi
    todo a cambio de una amistad
    y soñar, y vivir
    y olvidar el rencor
    y cantar, y reir
    y sentir solo amor.

    Aquesta es la paginà http://www.youtube.com/watch?v=0QrpR7-Eyb4

    ResponElimina
  7. Hola Clara!! Tornem a ser el grup de el Pep ,el David Vila . l'Ariadna ,la Míriam , la Raquel i la Gemma.Et tornem a escriure per assegurar-nos i per passió a la música i ja de pas per què ens posis algun puntet més (je je)Bé l'artista d'aquesta cançó es Dani Martin amb la cançó de "El cielo de los perros" Trovem que aquesta cançó es molt trista per que parla de la germana de Dani Martin que fa poc va morir de càncer , ella era veterinaria i li agradaven moltíssim els animals així doncs et deixem amb aquesta cançó "EL CIELO DE LOS PERROS"!!


    La mas bonita era mi amor
    se paro tu corazón
    y me enseña
    a esperar que salga el sol
    y que ilumine este dolor que quiebra...

    La mas bonita era mi amor
    y ahora el cielo de los perros llega
    y su mirada azul nos dio
    pocos días, pero de grandeza,
    de grandeza.

    Que para mi eres un trozo de mi vida
    que me arrancaron sin pedirmelo y deprisa
    no pude darte tantos besos, mas caricias.
    no pude dártelo...

    La mas bonita era mi amor
    la sonrisa de una flor, así era.
    Tu mirada azul nos dio
    pocos días pero que grandeza..
    que grandeza..

    Que para mi eres un trozo de mi vida
    que me arrancaron sin pedírmelo y deprisa
    no pude darte tantos besos
    mas caricias, no pude dártelo.

    La vida no espera, no avisa,
    ni se hace tu amiga.

    La vida es un juego con una partida
    Nos trata de tú, nos grita y nos mima
    Nos reta, nos pone un examen al día..

    La vida es lo único que manda en la vida
    La vida no es tuya, Ni tuya ni mía..
    La vida es la Vida, nos pone y nos quita

    No vida no es tuya, ni tuya ni mía...

    ResponElimina
  8. Bé nois i noies, tot i que ens ha costat una mica massa (;-(), finalment tots els grups heu penjat la vostra cançó i el vostre argument. (Els dos grups que s'han equivocat a l'hora de penjar la cançó o la lletra, si us plau torneu-la a penjar).
    Ara, entre tots, ens toca triar la més trista de totes. Si us plau, sigueu sincers i no voteu per amiguisme o perquè guanyi la vostra. Si mireu atentament la columna de la dreta (la vostra dreta) trobareu el rellotge, les etiquetes i, a sota, una enquesta. Aquesta enquesta s'acaba el dia 18 de febrer i heu de votar tots però una sola vegada. Aviso: És una enquesta a prova de trampes així que no ho intenteu...
    Ah! per cert, el grup que volia uns puntets més...treballeu més i ensaboneu menys la mestra!!! ;-)

    ResponElimina
  9. Bé nois/es! ja s'ha acabat el temps per a votar i malgrat que us haurè d'estirar de les orelles (només heu votat 17 alumnes de 55!)ara us comunico el resultat:
    Empat tècnic entre "Aire" de mecano i "El cielo de los perros" de Dani Martín

    ResponElimina