divendres, 21 de gener del 2011

yeah-yeah!

I després de Beethoven... a rapejar! quin canvi, no?
Aquest trimestre treballarem un rap, el rap de la música. De moment ja l'hem escoltat i hem après a escriure i llegir una partitura rítmica. El "pentagrama" només té una línea!!! També hem vist un ritme nou, el "udoté".
Bé, ara només ens falta acabar d'aprendre'ns la lletra i ser  creatius a l'hora de la posada en escena... a treballar!

De moment, per anar fent boca i saber una miqueta més sobre aquest estil, clica a sobre del Bart Simpson...


Ara que ja saps una miqueta de què va, escolta. Aquí tens un tema que a mi, personalment, m'agrada molt "I could really use a wish right now"


 

3 comentaris:

  1. Hola soc la irene de 6éB, I crec que tens molta raó .
    I també e de dir que aquesta es una de les meves cançons preferides.

    ResponElimina
  2. Hola Clara!!!, sóc la Míriam de 6éB,i crec que aquesta canço es molt bona i m'agrada molt.

    ResponElimina
  3. hola clara soc la ..... de 5è A a mi també m'agrada molt aquesta cançó i la tinc al ipod!! nomes per pensar amb tu xd
    no e posat com hem dic perque així faigis una mica de detectiu conan
    fins aviat

    ResponElimina